Při přijetí do nemocnice obdrží pacient příručku, která by mu měla pomoci hlavně se získáním důležitých informací. „Nemocnice má zájem na tom, aby pacient, který nastupuje k hospitalizaci, byl plně informován. K tomuto účelu jsme vydali příručku, kde se pacienti dozvědí spoustu zajímavých a potřebných informací,“ přiblížila hlavní cíl vydání příručky mluvčí havířovské nemocnice Jana Zlattnerová.

Podle vedení nemocnice má každý příchozí ´právo znát také jméno personálu. Zdravotnický personál proto viditelně nosí identifikační kartu, která je opatřena fotografií, jménem a názvem funkce. Důležité jsou také informace o vjezdu a parkování v areálu. „Dále je nezbytné vědět, co si s sebou vzít k hospitalizaci a co do nemocnice nebrat, jak probíhá příjem, kdy jsou návštěvní hodiny. V příručce zjistí, kde se nachází pokladna nebo provozní doby nemocniční lékárny, nebo kde se lze občerstvit a jiné,“ uvedla dále Zlattnerová.

V příručce je také uvedeno, kam mají pacienti směřovat své názory, či vyjádřit spokojenost či nespokojenost s péčí v nemocnici a přístupem personálu. „Naším cílem je stálé zvyšování kvality služeb, proto vítáme i připomínky a podněty pacientů ke zlepšení,“ dodala mluvčí nemocnice.