Renault Scénic má velmi dobrý dojezd na jedno nabití
Zdroj: Se svolením Renault
Renault Scénic je delší než Mégane, ale stále patří do nižší střední třídy
Zdroj: Se svolením Renault
Design působí svěže
Zdroj: Se svolením Renault
Interiér je tradiční podle současného trendu značky
Zdroj: Se svolením Renault
Zdroj: Se svolením Renault
Vzadu je opravdu velkorysý pro nohy
Zdroj: Se svolením Renault
Střešní okno se lze zatmívat i po částech
Zdroj: Se svolením Renault
Digitální přístrojový štít je velký
Zdroj: Se svolením Renault
Zavazadlový prostor postačí na běžný rodinný život
Zdroj: Se svolením Renault
Opěradlo je složené ze tří dílů
Zdroj: Se svolením Renault
Zadní opěrka je výborně vymyšlená
Zdroj: Se svolením Renault
Jsou v ní držáky pro nápoje i pro elektroniku
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Navíc lze přizpůsobit
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Indukční nabíječka je pod centrálním displejem
Zdroj: Se svolením Renault
Nabíjení se zrychlilo
Zdroj: Se svolením Renault
Také Renault přichází s kapsičkami na mobily
Zdroj: Se svolením Renault
Vnitřní zpětné zrcátko je ve vyšších výbavách digitální
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Výbava Esprit Alpine je rozpoznatelná i zvenčí
Zdroj: Se svolením Renault
Kliky jsou zapuštěné do karosérie
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pod přední kapotou žádný přídavný kufr nenajdete
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Displej je přehledný a dobře reaguje
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Již nyní se Renault Scénit pyšní titulem
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Během testovacích jízd jsem zavítal také do města Ronda
Zdroj: Deník/Radek Pecák