První stovky kilometrů jsme s modernizovanou Corollou ujeli ve Španělsku
Zdroj: Toyota
Zvnějšku jsou změny spíše kosmetické
Zdroj: Toyota
Zdroj: Toyota
Zadní partie působí i v klasické verzi docela sportovně
Zdroj: Toyota
Zde je srovnání s dosluhující verzí
Zdroj: Toyota
a ještě zezadu
Zdroj: Toyota
Toto je současný interiér
Zdroj: Toyota
a toto tem minulý
Zdroj: Toyota
Vzadu je prostor tak akorát
Zdroj: Toyota
Kufr postačí, ale úplně nenadchne
Zdroj: Toyota
Hybridní jednotky jsou již páté generace
Zdroj: Toyota
Detail nového, většího multimediálního displeje
Zdroj: Toyota
Světla jsou teď také lepší
Zdroj: Toyota
Pohled na stejný díl vzadu
Zdroj: Toyota
Některé detaily by mohly být modernější
Zdroj: Toyota
Sedan působí nejvíce elegantně
Zdroj: Toyota
Boční proporce jsou velmi vyvážené
Zdroj: Toyota
Zadní partie je docela mohutná
Zdroj: Toyota
a opět srovnání s minulou verzí
Zdroj: Toyota
ta se začala prodávat před třemi lety
Zdroj: Toyota
Vzadu je v této karosérii více místa
Zdroj: Toyota
Kufr je objemný, ale obtížněji využitelný
Zdroj: Toyota
V Česku je oblíbený rovněž kombík
Zdroj: Toyota
Nové agregáty umožňují svižnější jízdu
Zdroj: Toyota
Minulá verze byla o něco konzervativnější
Zdroj: Toyota
Změnily se jen detaily
Zdroj: Toyota
Přední sedačky můžou mít docela sportovní tvarování
Zdroj: Toyota
Pohled na zadní lavici
Zdroj: Toyota
Kufr je již dostatečný i pro aktivní rodiny
Zdroj: Toyota
Při sklopení zadního opěradla nastane rovina
Zdroj: Toyota
Zajímavých detailů není v interiéru zase až tak moc
Zdroj: Toyota
Jméno Corolla je ovšem pojem
Zdroj: Toyota
stejně jako již také hybridní pohon
Zdroj: Toyota
Tyto verze budou nejprodávanější na našem trhu
Zdroj: Toyota