Nové BMW 5 je určeno ke klidnějšímu cestování
Zdroj: Radek Pecák
Auto má protáhlou siluetu
Zdroj: Radek Pecák
Velikost ledvinek není přehnaná
Zdroj: Radek Pecák
Na zádi jsou možná zbytečné ozdoby
Zdroj: Radek Pecák
Jízdní vlastnosti jsou stále výborné
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je hodně digitální
Zdroj: Radek Pecák
Lesklý plast není úplně praktický
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou velmi dobré
Zdroj: Radek Pecák
I vzadu už si můžou sednout dospělí lidé
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je hodně členitý
Zdroj: Radek Pecák
Háček se ukrývá hned u vstupního otvoru
Zdroj: Radek Pecák
Trojúhelník je také dobře přístupný
Zdroj: Radek Pecák
Displej nekryje žádný štítek
Zdroj: Radek Pecák
I průduchy pod displejem ovládáte dotykem
Zdroj: Radek Pecák
Trefit se na správnou ikonku za jízdy není snadné
Zdroj: Radek Pecák
Můžete si ale navolit odpovídající atmosféru
Zdroj: Radek Pecák
Na centrální konzoli zůstaly ty nejdůležištější ovládací prvky
Zdroj: Radek Pecák
Páčky pro manuální řazení jsou díky skvěle fungující automatické převodovce skoro zbytečné
Zdroj: Radek Pecák
Některé prvky výbavy působí velmi hodnotně
Zdroj: Radek Pecák
ale třeba bychom ocenili možnost výškového nastavení pásů
Zdroj: Radek Pecák
nebo kvalitnější materiál na ovladačích okének
Zdroj: Radek Pecák
Symbol pětky venku vypadá dobře
Zdroj: Radek Pecák
Kliky jsou zapuštěné kvůli aerodynamice
Zdroj: Radek Pecák
Paprsková kola na BMW vždy vypadaly pěkně
Zdroj: Radek Pecák
Světelný podpis vpředu je specifický
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu už je méně originální
Zdroj: Radek Pecák
Dvoulitrový turbodiesel potěší spotřebou
Zdroj: Radek Pecák