Hyundai Konu jsme testovali ve verzi s nejsilnějším motorem a pohonem všech kol
Zdroj: Daniel Pecák
Na louku se nemusíte bát vjet. Díky pohonu všech kol byste uvíznout neměli
Zdroj: Daniel Pecák
Zadní partie působí sportovně
Zdroj: Daniel Pecák
Interiér je dobře vymyšlený
Zdroj: Daniel Pecák
Je však trošku strohý
Zdroj: Daniel Pecák
Zdroj: Daniel Pecák
V zimě se budou hodit vyhřívané sedačky vpředu i vzadu
Zdroj: Daniel Pecák
V loketní opěrce jsou držáky nápojů
Zdroj: Daniel Pecák
Zadní cestující mají i své výdechy ventilace a konektory USB
Zdroj: Daniel Pecák
Objem kufru postačí
Zdroj: Daniel Pecák
Chytrá vychytávka ochrání zadní nárazník
Zdroj: Daniel Pecák
Kufr má dvojité dno
Zdroj: Daniel Pecák
Najdete tu i nějaký ten háček
Zdroj: Daniel Pecák
Chytré držáky nápojů můžou být zaklapnuty
Zdroj: Daniel Pecák
nebo se využije jen jeden
Zdroj: Daniel Pecák
případně oba
Zdroj: Daniel Pecák
Drobnosti lze uložit také do přihrádky před spolujezdcem
Zdroj: Daniel Pecák
Při zapnutí režimu Sport se mění grafický styl displeje
Zdroj: Daniel Pecák
S asistenty se musí pracovat na hlavním displeji
Zdroj: Daniel Pecák
Klimatizace se nastavuje snadno a rychle
Zdroj: Daniel Pecák
Ovladač převodovky je na sloupku volantu
Zdroj: Daniel Pecák
Design kol ladí se zbytkem vozu
Zdroj: Daniel Pecák
Kapky kondenzované páry ve světelné liště na přídi
Zdroj: Daniel Pecák
Detail pozoruhodných zadních světel
Zdroj: Daniel Pecák
Hyundai Kona v nové generaci je příjemné auto na výletech
Zdroj: Daniel Pecák