Auto působí elegantně a současně i sportovně
Zdroj: Radek Pecák
Auto není vysoké a záď má skutečně elegantní tvar
Zdroj: Radek Pecák
Koncovky výfuků jsou falešné
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je moc pěkně zpracovaný
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky výborně podrží tělko v zatáčkách
Zdroj: Radek Pecák
Místa na nohy je dost, s prostorem na hlavu už je to trošku horší
Zdroj: Radek Pecák
Kufr je mělký
Zdroj: Radek Pecák
Opěradlo vzadu se dá sklápět ve třech částech
Zdroj: Radek Pecák
Místo na kabely najdete zde
Zdroj: Radek Pecák
lékárničku je také možné uklidit
Zdroj: Radek Pecák
Takto lze do kabiny prostrčit třeba lyže
Zdroj: Radek Pecák
Volant je hodně členitý
Zdroj: Radek Pecák
Displej je dobře viditelný i za ostrého slunečního světla
Zdroj: Radek Pecák
Výdechy ventilace se nacházejí nad displejem
Zdroj: Radek Pecák
I ty jsou prosvětlené ambientními diodami
Zdroj: Radek Pecák
Výborně zpracované jsou i detaily
Zdroj: Radek Pecák
Head-up displej umí zobrazovat množství dat
Zdroj: Radek Pecák
Čtyřzónovou klimatizaci oceníte hlavně v parnu
Zdroj: Radek Pecák
Označení modelu je komplikované
Zdroj: Radek Pecák
Motory jsou technologickou špičkou
Zdroj: Radek Pecák
stejně jako aerodynamika
Zdroj: Radek Pecák