Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie vyhlížejí hodně dynamicky
Zdroj: Radek Pecák
Vůz má poměrně nízko položenou střechu
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je funkční difuzor
Zdroj: Radek Pecák
Maska je teď jiná
Zdroj: Radek Pecák
Vyměnil se také volant
Zdroj: Radek Pecák
Displeje jsou propojené v jeden celek
Zdroj: Radek Pecák
Čalounění mělo poměrně netypickou barvu
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu by mohlo být místa více
Zdroj: Radek Pecák
Což platí i o zavazadelníku
Zdroj: Radek Pecák
Praktické uložení trojúhelníku
Zdroj: Radek Pecák
Detail na digitální centrum
Zdroj: Radek Pecák
Volant má dotykové plošky
Zdroj: Radek Pecák
Tři výdechy vzduchu jsou praktické
Zdroj: Radek Pecák
A naštěstí zůstalo i analogové ovládání klimatizace
Zdroj: Radek Pecák
Zde býval touchpad
Zdroj: Radek Pecák
I drobnosti jsou výborně zpracované
Zdroj: Radek Pecák
Na výplních dveří je celá škála materiálů
Zdroj: Radek Pecák
Digitální štít je dobře čitelný i na slunci
Zdroj: Radek Pecák
Nastavit si lze opravdu hodně funkcí
Zdroj: Radek Pecák
Parkovací kamera je jedna z nejlepších
Zdroj: Radek Pecák
Trojcípé hvězdičky obklopují jednu velkou
Zdroj: Radek Pecák
Skutečný výfuk je dole
Zdroj: Radek Pecák
Nová grafika zadních světel
Zdroj: Radek Pecák
Motor s kubaturou 1,3 většině lidí stačí
Zdroj: Radek Pecák
Klasický design kol je stále pěkný
Zdroj: Radek Pecák