Elektrické kombi MG5 je zajímavým zpestřením trhu
Zdroj: Radek Pecák
Kombi s elektrickým pohonem nabízí MG jako jediná
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie už trošku vyšla z módy
Zdroj: Radek Pecák
Linie přídě narušují dvířka dobíjecího konektoru
Zdroj: Radek Pecák
Na krajích nárazníku vzadu jsou odrazky
Zdroj: Radek Pecák
Vůz zůstal u klasického kulatého volantu
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je dobře zpracovaná
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou možná až moc členité
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu si sednou i středně velcí dospělí
Zdroj: Radek Pecák
Kufr na běžné rodinné potřeby postačí
Zdroj: Radek Pecák
Roletku je třeba vložit do drážek
Zdroj: Radek Pecák
Po stranách kufru jsou ještě kapsy na drobnosti
Zdroj: Radek Pecák
Pod podlahu by šlo uložit i dojezdové kolo
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání klimatizace je nešťastné
Zdroj: Radek Pecák
Otočný ovladač převodovky vypadá dobře
Zdroj: Radek Pecák
Pod centrální konzolu lze odložit třeba kabelku
Zdroj: Radek Pecák
Přístrojový štít je tvořen displejem
Zdroj: Radek Pecák
Modravé prvky jsou líbivé
Zdroj: Radek Pecák
Ovládání okének a zrcátek zůstalo u klasického řešení
Zdroj: Radek Pecák
Pásy nelze výškově nastavit
Zdroj: Radek Pecák
Dobíjecí zásuvka je vpředu uprostřed
Zdroj: Radek Pecák
K dispozici jsou střešní ližiny
Zdroj: Radek Pecák
Tlačítko bezklíčkového ovládání nevypadá hezky
Zdroj: Radek Pecák
Pod přední kapotu lze dokoupit schránku na kabely
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Přední světla jsou celá LED
Zdroj: Radek Pecák
Zadní svítily působí trošku moc mohutně
Zdroj: Radek Pecák