Galerie: Test ojetiny - Hyundai i40

Hyundai i40 kombi je velké auto za poměrně příznivé ceny Poměrně mohutná záď prozrazuje velký zavazadlový prostor Boční profil je pro kombi charakteristický Příď je poněkud "barokní" Záď zatím neztrácí na přitažlivosti Palubní deska je členitá Zůstal zachován klasický koncept fyzických ovladačů Přední sedačky jsou pohodlné a vzadu je místa opravdu dostatek Příjemné jsou loketní opěrky vpředu i vzadu Pohled do nákladového prostoru Pod dnem jsou takovéto schránky Automatická převodovka funguje dobře Poněkud nezvyklé je umístění ovladačů klimatizace Zato přístrojové ukazatele jsou jasné a přehledné Volant má správný průměr věnce Materiály jsou kvalitní a trvanlivé Možnost řazení pádly u volantu Označení motoru s kubaturou 1,7 litru Je poměrně úsporný Na sedmnáctipalcových kolech se s vozem jezdí příjemně Výrazná vlnovka v předních světlech Šikmý a silný čelní sloupek trošku znesnadňuje výhled ven Na střešní ližiny potřebujete speciální příčníky Konkurent Citroën C4 Picasso Konkurent Ford Kuga Konkurent Opel Corsa