Galerie: Test ojetiny Toyota Auris hybrid

Toyota Auris hybrid je dlouhověká ojetina s nízkou spotřebou Příď je uhlazená, ale poněkud fádní Zadní partie vyhlíží sportovněji Tento design je dlouhověký Interiér již zastarává Ovladače všech funkcí jsou klasické Ozdob je tu jen velmi málo sedačky jsou kvalitní Vzadu je solidní prostor Kufr má malý nakládací otvor a objem není velký Pod podlahou je lepicí sada Loketní opěrka vzadu je hodně široká Kapsy ve dveřích jsou malé ale přihrádka před spolujezdcem naopak velká Vlevo není otáčkoměr, ale ukazatel aktuálně využívaného výkonu Displej uprostřed ukazuje také tok energií Tlačítko pro spouštění elektrického módu Malý volič převodovky Displej je na dnešní poměry již malý Parkovací kamera potěší Dvouzónová klimatizace v této třídě také není standard Sada ovladačů vlevo od volantu a poměrně archaické digitální hodiny Xenonová světla Oranžové kabely signalizují vysoké napětí O přítomnosti hybridu svědčí příslušné nápisy jsou i vzadu Konkurent Lexus CT 200h Konkurent Peugeot 3008 Konkurent Volkswagen Jetta