Galerie: Test Opelu Crossland

Opel Crossland je na našem trhu hodně žádaný crossover Příď je uhlazená a moderní Červeno-černá kombinace autu rozhodně sluší Zadní partie ukrývá solidní zavazadlový prostor Boční profil připomíná zvýšený hatchback Stříbrný plast dodává dojem SUV Palubní deska je nadčasová Ovládací prvky jsou na správných místech Sedačky byly a jsou silnými stránkami Opelů Vzadu je solidní prostor a sedačky lze posouvat Kufr v základní konfiguraci vypadá takto Pod dnem je ještě poměrně hluboká přihrádka Plato je pevné ale zachycené v háčcích, s nimiž se obtížně manipuluje Otvor uprostřed opěradla je příjemný Pod spodní podlážku by šlo ještě umístit dojezdové kolo Po sklopení opěradel vznikne rovná plocha Automatická převodovka celkový dojem spíše kazila Displej obklopují tlačítka Volič režimů pro jízdu na povrchu s horší přilnavostí Klasický analogový přístrojový štít Například systém pro udržování v pruhu lze vypnout stiskem jednoho tlačítka Také ovládání klimatizace je snadné a přirozené USB jsou ještě klasická Průhledový štítek ukazuje třeba aktuální rychlost Vyhřívání volantu je logicky - na volantu Sedák v základní poloze vypadá takto a takto v té prodloužené Hodnotu mírně snižuje "prutová" anténa naopak dvoubarevné lakování ji zvyšuje Také zadní kola jsou vybavena kotoučovou brzdnou Přední partie je určitě vydařená Motor by mohl být lépe odhlučněný Plynová vzpěra je vítaný pomocník