Volkswagen ID.3 je pro obyvatele měst již skutečně dobrou volbou
Zdroj: Radek Pecák
Příď působí nyní logičtěji
Zdroj: Radek Pecák
Z boku jsou poznat krátké převisy
Zdroj: Radek Pecák
Zadní partie je docela mohutná
Zdroj: Radek Pecák
Černá partie pod zadním okem vůz opticky snižuje
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je vymyšlen jednoduše
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky vpředu jsou vynikající
Zdroj: Radek Pecák
Dobře se sedí i vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Zavazadlový prostor postačí pro běžný život
Zdroj: Radek Pecák
Kabely lze uložit pod dvojitou podlahu
Zdroj: Radek Pecák
Na drobnosti je k dispozici tato kapsa
Zdroj: Radek Pecák
Nechybí velký otvor pro prostrčení předmětů do kabiny
Zdroj: Radek Pecák
Odjišťování víka kufru nastane typicky odklopením loga
Zdroj: Radek Pecák
Kvalita plastů ve výplních dveří se zlepšila
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky mají také atest od lékařů
Zdroj: Radek Pecák
Loketní opěrky jsou moc úzké
Zdroj: Radek Pecák
Odkládací prostory jsou takřka v celé středové konzoli
Zdroj: Radek Pecák
Řešení propojeného voliče převodovky s přístrojovým štítem není ergonomicky nejlepší
Zdroj: Radek Pecák
Také bychom si přimlouvali za klasickou čtveřici tlačítek pro spouštění okének
Zdroj: Radek Pecák
I na volantu jsou dotykové plošky
Zdroj: Radek Pecák
Nápad s označením pedálu se mi líbí
Zdroj: Radek Pecák
Displej již funguje podstatně lépe než dříve
Zdroj: Radek Pecák
Pod ním je ovládací lišta a ještě níže tlačítka pro vstupy do základních menu
Zdroj: Radek Pecák
Dojezd je opravdu velmi dobrý
Zdroj: Radek Pecák
Vpředu není žádný odkládací prostor
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák