Volkswagen ID.7 je zatím v nabídce jako liftback, ale kombi přijde zanedlouho
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto má dlouhou splývavou záď
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Přední část má jednoduchý design
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Na zadní bylo hodně věcí podřízeno aerodynamice
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Interiér je v současném duchu automobilky
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Palubní deska není příliš členitá
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedačky mají mnoho funkcí a jsou pohodlné
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu je místa na rozdávání
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kufr je hodně dlouhý i dostatečně široký
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Klidně by se tu dalo i přespat
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Na boky lze umístit výbavu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Lyže byste mohli prostrčit středovým otvorem
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Volič převodovky je na volantu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Přístrojový štítek
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Takové značení volantu u elektromobilů používá VW již od modelu ID.3
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Stejně jako toto ovládání klimatizace
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Displej zobrazuje prakticky vše potřebné
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Přepínač na ovládání předních a zadních okének není dobrý nápad
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Cestující vzadu si můžou nastavit svoji teplotu klimatizace
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Indukční dobíjení telefonu fungovalo bez problémů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kapsy ve dveřích i další odkládací prostory jsou prostorné
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Sedačky mají i atest od ortopedů
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Ambientní osvětlení je působivé
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Kliky jsou zapuštěné, ale stále se dobře uchopují
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Světla jsou roztažená do úsměvu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Vzadu mají hodně zajímavou grafiku
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto jezdilo na dvacetipalcových kolech
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pod přední kapotou není prostor třeba na kabely
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Nabíjení je opravdu rychlé
Zdroj: Deník/Radek Pecák