Zdroj: Radek Pecák
Boční profil napovídá, že jde o SUV
Zdroj: Radek Pecák
Zezadu působí vůz dost sportovně
Zdroj: Radek Pecák
a přední maska se také moc povedla
Zdroj: Radek Pecák
S autem jsme zatím najezdili první stovky kilometrů po Praze
Zdroj: Radek Pecák
V zádi je solidně prostorný kufr
Zdroj: Radek Pecák
Palubní deska je natočena směrem k řidiči
Zdroj: Radek Pecák
Což pak umenšuje prostor pro spolujezdce
Zdroj: Radek Pecák
K sedačkám nelze mít výhrady
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu je to spíš pro děti
Zdroj: Radek Pecák
Toto je kufr s mezipodlahou v horní poloze
Zdroj: Radek Pecák
Takto se zvětší při posunutí dolů
Zdroj: Radek Pecák
Zadní opěradlo je rozděleno v poměru 60:40
Zdroj: Radek Pecák
Pod dnem kufru už moc místa není
Zdroj: Radek Pecák
Složité otevírání zadního víka
Zdroj: Radek Pecák
Po odjištění je třeba dlaň vložit do prohlubně
Zdroj: Radek Pecák
To, že jde o elektromobil, signalizují světu je malá písmenka "e"
Zdroj: Radek Pecák
Pohled na propojení dvou displejů
Zdroj: Radek Pecák
Volant je klasický s řadou tlačítek
Zdroj: Radek Pecák
Na displeji nahrazujícím přístrojové ukazatele se toho může zobrazovat hodně
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej už je méně přehledný
Zdroj: Radek Pecák
Klasické ovladače na většinu důležitých funkcí jsou stále přítomné
Zdroj: Radek Pecák
Malý volič převodovky
Zdroj: Radek Pecák
USB konektory jsou i pro lidi vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Potěší kvalitní materiály
Zdroj: Radek Pecák
Bezklíčkový vstup i startování
Zdroj: Radek Pecák
Dobře přístupná dobíjecí zásuvka
Zdroj: Radek Pecák
Pneumatické vzpěry kapoty
Zdroj: Radek Pecák
Přední kufr už by se pod kapotu nevešel
Zdroj: Radek Pecák
Zatím se nám nepodařilo využít maximální dobíjecí výkon
Zdroj: Radek Pecák