Filmový štáb se s přestávkami bude na různých místech Havířova a okolí objevovat až do poloviny května. Příběh, který se vtipně i nemilosrdně inspiruje naší současností, je volnou adaptací stejnojmenné divadelní hry slovenského autora Viliama Klimáčka. Vysílání se chystá na konec roku 2007.„Den, kdy jste nebyli nakupovat, považujte za ztracený,“ tvrdí slovenský spisovatel, režisér a herec Viliam Klimáček. S nadsázkou se tak trefuje do způsobu života mnohých současníků. Za původní hru Hypermarket, která vznikla v roce 2004, získal 2. místo v soutěži o Cenu Alfréda Radoka.„Bylo by zavádějící domnívat se, že se hra, stejně jako připravovaný televizní film ostravského studia České televize, přes svůj „obchodní“ název nějak zvlášť zajímá o prostředí samoobsluh. Hypermarket je ve vyprávění použit hlavně jako metafora pro životní styl, a jako místo, ve kterém se prolínají osudy postav. A o postavy jde především, o jejich vztahy a intimitu vzájemně prolnutých příběhů, ne o samotný prostor k nakupování,“ vysvětlil autor.Klimáčkův scénář, který byl pro televizní verzi ještě zvlášť upraven, je módní text, v němž autor dokázal ve zkratce popsat některé klíčové bolesti naší doby. „Strasti nás mnohých jsou ve vyprávění demonstrovány na životě pěti postav, jež se v prostředí hypermarketu potkávají - prodavačky, která se stala prostitutkou, manažera obchodu, jeho ženy - herečky, její matky a bývalého estébáka, kdysi nasazeného na Václava Havla. Všichni touží po naplnění svých snů. Jejich konflikty, jimiž procházejí, čerpají energii z letitých sporů, nedorozumění a nenaplněných ambicí. Pocit neuspokojení či pouhá nutnost obživy přivádí aktéry do zmíněného prostoru hypermarketu, který slibuje splnit každé jejich přání, který má svoji magickou přitažlivost, ale zároveň je jednou obrovskou nafouknutou lží, náplastí na ránu, která se sloupne chvíli po tom, co ji aplikujete, takže pocit frustrace spíše násobí,“ přiblížil televizní štáb.