Po pár měsících ale přicházejí i první stížnosti. Schodiště, podchod i některé další části jsou flekaté špínou a to je zbytečná kaňka na kráse. Takto alespoň hodnotí současný stav někteří čtenáři Deníku i lidé na sociálních sítích.

Správce nádraží ale tvrdí, že úklid se tam provádí dostatečně. Navíc, na pořádek a případné znečišťovatele dohlíží i ochranka a špína „je odrazem celkového pohybu cestujících v tomto regionu.“

Jak říká klasik, pravda vždy leží někde uprostřed. Udržovat stále dokonale čisté prostory, kudy denně projdou stovky lidí, je nemožné a úklidová služba by zde musela dřít 24 hodin denně. Na samotné pracovníky úklidu tedy není nutné špínu házet. Na druhou stranu, kdyby správce nádraží například zvýšil počet pracovních míst v oblasti úklidu, bylo by zde asi přece jen čistěji a navíc by v regionu postiženém nezaměstnaností jistě získal další sympatie navíc.

Pokud má tedy cestující pocit, že situace by mohla být lepší, bude nejlepší obracet se přímo na SŽDC. Podle vyjádření společnosti si totiž zatím oficiálně nestěžoval nikdo.