Deník za poslední čtvrtletí posílil svoji pozici nejčtenějších novin na trhu. Za ním se umístil Blesk s necelými dvěma miliony čtenářů, následovaný MF Dnes, která má o půl milionu čtenářů méně.

„Máme samozřejmě radost, že Deník v době více a více digitální neztrácí v dlouhodobé čtenosti své  čtenáře, ale naopak jich pár desítek tisíc získal. Skvělé je i to, že vedle stabilní tištené verze Deník výrazně posiluje pozici i v internetovém zpravodajství,“ uvedl šéfredaktor a ředitel redakcí Deníku Roman Gallo.

Deník.cz podle dat Netmonitoru navštívilo v měsíci dubnu bezmála 4,3 milionu unikátních uživatelů. To jej řadí mezi 5 nejnavštěvovanějších zpravodajských serverů českého internetu.

„Znatelně roste počet návštěvníků našeho lokálního a regionálního zpravodajství, kde je Deník.cz nejvíce „doma“. Mezi uživateli se ale zároveň zvyšuje popularita zpráv z Česka, světa, historie a sportu, které publikujeme na centrálním Deník.cz, ale také ve větší míře sdílíme i na všech našich 70 regionálních webech,“ říká Tomáš Herman, šéfeditor Deníku.

Internetová verze Deník.cz posiluje svoji návštěvnost i přesto, že část obsahu Deník.cz je uzamčena jen pro platící uživatele. „Digitální předplatné, kdy čtenář platí za to, že má přístup k vybranému obsahu, je strategický projekt Deníku. Opatrně jsme s ním začali před dvěma lety a naplno se rozjel zhruba před rokem,“ říká Petr Bednář, ředitel digitální divize Vltava Labe Media, která Deník vydává a provozuje. „Od startu projektu se do některého z programů digitálního předplatného Deník.cz zapojilo už téměř padesát tisíc uživatelů,“ uvádí Bednář. 

Všichni, kdo si předplácejí tištěný Deník, mají přístup k veškerému obsahu Deník.cz zcela zdarma a bez bariér. Více informací naleznete na www.denik.cz/predplatne