Zatímco loni se pozornost firmy soustředila na modernizaci důlních technologií a obnovu bezpečnostních pomůcek pro zaměstnance, letos došlo na vizuální styl společnosti. Od začátku roku používá firma nové logo, změnila image internetových stránek a oživila firemní týdeník Horník, který má zároveň nového vydavatele.

„Až do loňska používaly jednotlivé doly svá historická označení, která neměla žádné společné prvky. Nová loga dolů s významným jednotícím prvkem mají zaměstnance i veřejnost upozornit, že všechny šachty patří do jedné velké rodiny OKD, největšího zaměstnavatele v regionu,“ řekl mluvčí společnosti Vladislav Sobol. Zavedení nové korporátní identity zahrnovalo změny stovek vizitek, vytvoření nových dopisních papírů, nové označení budov a mnoho dalších změn.

Změnou grafiky i obsahu prošel také firemní týdeník Horník, který společnost vydává v nákladu téměř 30 tisíc výtisků. Zdarma jej dostávají všichni zaměstnanci i další lidé, kteří se o dění v OKD zajímají. „Oslovili jsme více zájemců, i když nám zákony vyhlášení výběrového řízení nenařizovaly. Za vydávání novin ušetříme ročně oproti minulému období přibližně deset procent nákladů,“ dodal Sobol.

Nová tvář OKD je vidět také na internetových stránkách firmy, které od ledna změnily svou podobu. „Díky výborné spolupráci s firmou, která naše stránky spravuje, získaly loni druhé místo v soutěži WebTop100 v kategorii energetika,“ řekl Sobol.

Současně se změnou korporátní identity letos pokračují také investice do důlních technologií v rámci projektu POP 2010 a obměna ochranných a bezpečnostních pomůcek pro zaměstnance.