„Těžba uhlí je pro většinu lidí příliš odborné a nezáživné téma. Náš nový web ale obsahuje kromě ekonomických a technických údajů také zábavu a zajímavé informace pro veřejnost, proto jsme se rozhodli informovat o jeho startu odlehčenou formou,“ vysvětlila ředitelka OKD pro public relation a komunikaci Petra Mašínová.

Klip s názvem Peklu dodá uhlí OKD řeší čertovský problém: uhlí začíná být v době mikulášských nadílek nedostatkovým zbožím, rodiče je totiž objednávají pro své děti. Součástí startu inovovaných stránek jsou dvě soutěže.

Dospělí mohou vyhrát fárání do šachty, nebo sportovní permanentku, hlavní výhrou dětské mikulášské soutěže bude výlet pro celou rodinu do multikina a na dobrý oběd.

Klip Peklu dodá uhlí OKD je ke stažení na adrese www.youtube.com/watch a na internetových stránkách OKD www.okd.cz