„Projížděl jsem v pravém pruhu po kruhovém objezdu a chtěl jsem vyjíždět až na Ostravu. Před výjezdem na Orlovou mi však zkřížil cestu seat. Zavadil o můj přední nárazník a pak už letěl dolů,“ vysvětloval řidič tahače s návěsem. Osobní auto se při sjíždění z vozovky do prohlubně převrátilo přes střechu. Řidička byla převezena záchrankou do nemocnice na chirurgickou ambulanci k ošetření. „Šestadvacetiletá řidička jela vozem Seat Toledo po kruhovém objezdu a při odbočování na Orlovskou ulici zavadila o přední část nákladního automobilu Iveco. Lehce zraněna byla ona i její třicetiletý spolujezdec,“ potvrdil policejní mluvčí Stanislav Sobol.

Při každé dopravní nehodě, kdy automobil sjede do středu kruhového objezdu nebo prohlubně mezi jednotlivými přivaděči od Ostravy nebo Orlové se lidé ptají, proč už dávno nebyl terén vyrovnán. Auta by sice havarovala jistě dále, ale nemusela by se převracet. K zarovnání určitě nedojde. prohlubně brání případnému zatopení, protože křižovatka leží v nejnižším místě v blízkosti řek Sušanky a Lučiny. Do budoucna se navíc předpokládá mimoúrovňové křížení rondelu.