Modernizace se dočkal celý vnitřní prostor, kde klienti pošty přicházejí do styku se zaměstnanci u přepážek, a také pracovní prostor zaměstnanců. Hala je klimatizovaná a denní světlo proniká proskleným stropem. Pořadí u jednotlivých přepážek určuje elektronický vyvolávací systém.

Klienti mají dostatek místa u stolků nebo pultíků pro vyplnění složenek či jiných písemností. Přímo v hale jsou umístěny také schránky pro poštu doručovanou do tzv. P.O. boxů. Při rekonstrukci bylo pamatováno i na bezpečnostní požadavky nutné k zajištění peněžní instituce.

„Po Olomouci je Havířov druhým městem na Moravě a Slezsku, kde jsme podobnou rekonstrukci provedli. Věřím, že nabídne příjemné prostředí pro naše klienty i pracovní podmínky našim zaměstnancům," řekla regionální ředitelka České pošty Hana Janowská.

Největší změny se týkají přepážek. Ty už nejsou celé zakryté bezpečnostním sklem, kde se dosud poštovní úřednice s klientem téměř neslyšela. Nově mají poměrně velký prostor pro předání peněz, dopisů nebo menších balíčků, ale také zboží nabízeného u každé přepážky v doplňkovém prodeji.

„Byl jsem tady asi před pěti dny a dnes koukám, že je to tady úplně jiné, rozhodně příjemnější," reagoval na změnu Radim Křen, když si ráno přišel vyzvednout balík.