Havárie nastala v sobotu ráno, když v bytě ve čtvrtém patře prasklo potrubí studené vody. Voda nevyplavila byt, ale šachticí stékala do sklepa. Nájemníci volali poruchovou službu RPG, jejíž technik však mohl v tu chvíli provést pouze jediný úkon. Odstavit potrubí pro celou stoupačku.

„Několik nás volalo v sobotu, že nastala havárie a v dalších dnech jsme se dotazovali, kdy nám to opraví. Rozhýbali se až v úterý, a to jen proto, že jsme kontaktovali média. Za nájemné, které firmě platíme, bychom očekávali kvalitnější služby. Není příjemné docházet s hrncem pro vodu k sousedům," shodli se nájemníci Tomáš Pawlica a Ludmila Cyprová.

Podle sdělení společnosti RPG měli technici problém se zpřístupněním bytu, kde k havárii došlo. „Podle informací, které jsem získal, měli naši technici problém dostat k místu poruchy. Nájemníci byli na dovolené a byt mohli zpřístupnit až v úterý. Proto jsme lidem doporučili využít sousedské pomoci nebo si pitnou vodu kupovat," řekl mluvčí RPG Petr Handl.

V úterý ráno se instalatér do bytu dostal a potrubí během krátké doby opravil.