Proč právě veteráni, Ples byl situován do atmosféry 30. let, takže motocykly zoné doby značek Praga a Indian dokonale zapadaly. Oba stroje vzbuzovaly po celou dobu zájem nejen pánů, ale i dam. Jiří Toloch celou dobu trpělivě vysvětloval detaily, předváděl třeba i jakým stylem se motocykly startují.

„Jezdit na Indianu jsem se učil dlouhou dobu. Zažil jsem i pády. Ta motorka má totiž plyn na levou ruku a nožní spojku,“ vyprávěl Jiří Toloch jednu ze zajímavostí.

On sám se sbírání a restaurování starých krásných strojů věnuje již třicet let. „V dobách mých začátků se ještě daly některé věci najít a koupit za příznivý peníz. Dnes jsem již vdůchodu. Abych ale měl na svůj koníček, provozuji ještě malou autodílnu,“ říká mechanik-sběratel.

Jedním ze základů jeho práce musí být, kromě šikovných rukou, také trpělivost. Motocykl Indian Scout zroku 1927 restauroval plných osmnáct let. Tak dlouho trvalo, než sehnal všechny potřebné díly a mohl dokončit dílo. Tolochova práce ovšem sklízí úspěchy také vzahraničí. Například si přivezl už nejedno ocenění zakce zvané West Kent Run, což je velký sraz a výstava historických vozidel vAnglii.

Dnes šedesátiletý Jiří Toloch původně začínal jako motocyklový jezdec do vrchu. Pak mu učarovaly veterány, kterým se úspěšně věnuje dodnes. Vlastní několik motocyklů i automobily, znichž některé patří mezi opravdové rarity.