Trasa vedoucí skrz území Rychvaldu, Petřvaldu, Havířova, Horní Suché a Těrlicka má mnohem větší šance na dřívější stavbu, než podobná silnice vedoucí podél česko–polské hranice, kde se potýká s chráněnou oblastí.

„Trasa R67 je pro nás výhodnější hned z několika důvodů. Jedním z nich je i to, že by fungovala jako obchvat města. Oproti silnice přes Dolní Lutyni a Karvinou je navíc projektována pro větší kapacitu vozidel. Je možné, že nejdříve se začne stavět přibližně desetikilometrový úsek z Havířova skrz Těrlicko na Třanovice,“ vysvětlil náměstek havířovského primátora Eduard Heczko, který setkání inicioval.

V Havířově se v souvislosti s výstavbou silnice R67 počítá s několika mimoúrovňovými křižovatkami, včetně přemostění velkého kruhového objezdu. „Mimoúrovňové křížení, které je u rychlostních silnic nutností, bude vybudováno také na Orlovské ulici i na Ostravské,“ řekl architekt města Havířova Karel Mokroš.