Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Lidem vadí náklaďáky

Orlová/ Velký provoz náklaďáků, které navážejí materiál na stavbu dálnice D 47 v Bohumíně, začíná vadit lidem žijícím v orlovské části Výhoda. Ti musejí snášet zvýšenou prašnost, provoz i hluk.

29.9.2008
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: DENÍK/Milan Zámečník

Navíc upozorňují, že nákladní vozy údajně nedodržují dohodnuté termíny provozu. Náklaďáky vozí materiál z bývalého Dolu Doubrava.„Jezdí od časného rána a někdy i později večer. Je to strašné. Máme za to, že by jejich provoz měl končit kolem devatenácté hodiny. Oni si ale klidně jezdí dále,“ stěžovali si lidé z dané oblasti.

„Už aby tomu byl konec,“ dodávají občané. Vozy patří firmě OKD Rekultivace. Město Orlová se společností uzavřelo nepsanou dohodu, že z celkového počtu 10 tisíc tun materiálu, který na stavbu dálnice musejií náklaďáky navozit, projede přes Orlovou čtyřicet procent, zbytek jezdí přes Karvinou. „Těch čtyřicet procent představuje pět set souprav - náklaďák s návěsem v jednom směru. Otázka je, kolikrát se vozy otočí,“ říká orlovský místostarosta Radislav Mojžíšek.

Město s OKD Rekultivacemi komunikuje a společnost na radnici zasílá faxy, kolik souprav který den přes Orlovou projíždí. Počet souprav se pohybuje kolem třiceti denně. „Pokud se jedná o časy - od kolika do kolika budou auta jezdit, tak toto není písemně, ale byla to ústní dohoda za přítomnosti místostarosty Mojžíška. OKD Rekultivace městu darovaly 350 tisíc korun na zlepšení životního prostředí a životních podmínek občanů Orlové. Finanční prostředky budou využity na opravu pozemní komunikace na ulici K Zimovůdce v Orlové-Lutyni,“ doplnila mluvčí orlovské radnice Nataša Cibulková. Samy OKD Rekultivace říkají, že se dohodnuté časy snaží dodržovat.

„Navážení materiálu na stavbu dálnice je časově omezeno do dvacáté hodiny. V jednotlivých případech se však mohlo stát, že se některá auta vracela z návozu až po osmé večerní, což ale není v rozporu s platným povolením. Přesto se budeme snažit počet vozů projíždějících v pozdních hodinách snížit na minimum,“ říká k problému člen představenstva společnosti Radim Tabášek.

Autor: Richard Kutěj

29.9.2008 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Ilustrační foto.
AKTUALIZOVÁNO
1

Policie už nehledá ztracenou Etiopanku. Utekla do Německa, kde chce azyl

1. B ZŠ Gen. Svobody v Havířově.

Představujeme prvňáky ZŠ v Petřvaldě a ZŠ Gen. Svobody v Havířově

Havířov se po špatném startu zvedá

Havířov – Hokejový AZ už je zase regulérně v boji o play off. Prvoligová soutěž dnes pokračuje dalším kolem.

Kampaň vrcholí. Zaorálek se pustil do Babiše i v Bohumíně

Ministr zahraničí Lubomír Zaorálek nenechal ani na mítinku v Bohumíně na Andreji Babišovi niť suchou: V této zemi se nevyplatí pracovat. Lepší je být rentiér.

ON-LINE rozhovor s Ivo Vondrákem, hejtmanem a krajským lídrem ANO 2011

Ivo Vondrák, hejtman Moravskoslezského kraje a lídr hnutí ANO 2011 za Moravskoslezský kraj jako host on-line rozhovoru Deníku odpovídal na dotazy čtenářů.

Stavbu nového terminálu komplikují jedy

Škaredé, rozbité a špinavé. Tak popisují cestující českotěšínské autobusové nádraží, po jehož opravě volají už několik let.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení