„Chtěla jsem jít nahlásit problém vchodových dveří v našem domě. Špatně dovírají a mě někdo nastříkal přes celé dveře hanlivý symbol. Na klientském centru jsme si však připadala jako ve frontě na maso,“ řekla nájemnice bytu RPG.

Podle mluvčího Petra Handla není chyba v tom, že by byl systém špatně nastaven. Jen jsou lidé stále ještě málo informování. „Rozšířili jsme hodiny proto, aby naši klienti měli větší prostor pro vyřízení svých záležitostí. Nyní je pro ně klientské centrum k dispozici denně v pondělí a středu od 8 do 17 hodin, v úterý a čtvrtek od 8 do 16 hodin. Nově v pátek od 8 do 14 hodin odpoledne. Problém je možná ten, že ještě mnoho nájemníků má stále v paměti časy bývalých úředních hodin, které byly značně omezené. Samozřejmě, že jako na jiných klientských centrech, budou vždy hodiny, které jsou víc vytížené,“ řekl mluvčí společnosti Petr Handl.

Občané si rovněž musí zvyknout na to, že pokud se nejedná o velký problém, který vyžaduje osobní projednání, existují další možnosti. „Většina otázek se dá vyřešit telefonicky na naší zákaznické lince 840 293 546 nebo nám klienti mohou svůj problém vysvětlit pomocí elektronické pošty info@rpgbyty.cz a my jim samozřejmě pomůžeme,“ dodal Handl.