VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Nabídky veřejných zakázek těrlické radnice mají šibeniční termíny

Těrlicko - Tři urgentní veřejné zakázky se šibeničním termínem vyhlásila radnice v Těrlicku. Firmy se mohou ucházet o zajištění zimní údržby, údržby veřejného osvětlení a správy cest a chodníků. Radnice při vyhlášení zakázek využila možnosti zákona, kdy stačí obeslat pět firem. Ty si podle svého uvážení určí obecní rada.

9.1.2009 1
SDÍLEJ:

Obecní úřad v TěrlickuFoto: Libor Běčák

Této možnosti radnice mohla využít, protože se rozdělením požadovaných služeb dostane do zákonem stanovených limitů. Pokud by byly zakázky vyhlášeny pro jednoho dodavatele, musela by rada vyhlásit klasické a mnohem přísnější výběrové řízení, ve kterém by mohla mnohem hůře prosadit vlastní zájmy.
Kritice však radnice čelí za podmínky, které dala ostatním případným zájemcům. Splnit šibeniční termín bylo téměř nemožné a jednání rady opět nahání vodu na mlýn neúnavným kritikům z řad zastupitelské opozice. Zakázky totiž byly na internetové úřední desce zveřejněny 30. prosince s tím, že otevírání obálek je naplánováno už na 12. ledna.

Případné žádosti o bližší informace mohli zájemci podávat písemně nejpozději 5 dnů před termínem. Na podání žádosti o důležité podklady k vypracování nabídky tak měli zájemci pouhé dva pracovní dny. Z takto omezeného časového prostoru je zřejmé, že radnice neměla příliš velký zájem dát šanci na získání zakázek jiným uchazečům, než které vybrala sama.

„My jsme podle zákona ty nabídky nemuseli na úřední desku dávat vůbec. Naší povinností bylo oslovit pět firem. Zájemci se u nás už kontaktovali, žádali si další informace a proti termínu nikdo neprotestoval,“ řekla na dotaz Deníku zodpovědná pracovnice těrlické radnice Dagmar Škrobánková.

Současně také potvrdila, že vyhlášení zakázek je skutečně urgentní. Obecní zastupitelstvo totiž loni změnilo statut své firmy Obecní služby. Techniku i lidi převedlo přímo pod svá křídla s cílem lepšího hospodaření s obecními prostředky. Skutečně narychlo teď potřebuje zajistit odklízení sněhu a údržbu veřejného osvětlení. „Ano, ten termín je nutný,“ dodala Škrobánková.

Pokud by se našel kritik, který by chtěl výběrové řízení zpochybnit, mohl by poukázat na formální chybu v zadání. Všechny tři zakázky byly kopírovány a obsahují stejnou chybu. Rada v nich stanoví podmínky, jak mají být označeny obálky s nabídkami. Odkazují přitom na bod, který v dokumentu nedopatřením vůbec není.

Autor: Libor Běčák

9.1.2009 VSTUP DO DISKUSE 1
SDÍLEJ:

SERVIS

annonce-logo

Nabídky práce

+ Podat inzerát

Administrativa - Zápis odběrných míst pro Havířov(23 000 Kč)

Náplní práce je zápis odběrných míst elektřiny a plynu, práce s daty a interním systémem. Nástup možný ihned - dle dohody.

Administrativa - Specialista administrativy Havířov(23 000 Kč)

Specialista administrativy – péče o zákazníky. Administrativní práce, podpora zákazníků a řešení jejich potřeb. Aktivní komunikace s kolegy i z jiných oddělení firmy. Vyplňování dotazníků na hodnocení spokojenosti kvality zákaznického servisu. Preferujeme nástup ihned.

Ostatní - Rozvoz dokumentů Havířov a okolí(18 000 Kč)

Přijmeme muže a ženy na rozvoz dokumentů a zapisování dat.

Doprava a logistika - Doprava a logistika Skladník(20 000 Kč)

Skladníci, obsluha manipulačních vozíků Operátor/operátorka ve skladu, pracoviště Rychvald. Požadované vzdělání: střední odborné (vyučen). Třísměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 20000 kč, mzda max. 20000 kč. Volných pracovních míst: 40. Poznámka: NÁPLŇ PRÁCE:, Manipulace se zbožím, skenování a dle pracoviště některá z dalších činností: příprava k expedici, kontrola zboží, nakládka a vykládka vozidel, manipulace s materiálem pro výrobní linky. V případě oboustranné spokojenosti vám umožníme další profesní růst na pozice jako je četař, koordinátor směny apod., , Práce ve směnném provozu - 3 až 4 směny (4směnný provoz s příplatkem navíc)., Možnost nástupu ihned, případně dle dohody., , CO OD VÁS OČEKÁVÁME?, * Praxe ve skladu, * Výhodou bydliště Orlová, Petřvald, Bohumín, Karviná, Havířov, Ostrava (možnost využít sdílených jízd s kolegy)., * Průkaz na VZV výhodou (není nezbytný, v případě potřeby zajistíme školení), praxe ale nutná, * Dobrý zdravotní stav., * Čistý trestní rejstřík., * Ochotu pracovat na směny (možnost přizpůsobení směn dle vašich možností)., , PROČ PRACOVAT ZROVNA U NÁS? NABÍZÍME VÁM:, * Celoroční jistotu práce ve stabilní mezinárodní společnosti s vedoucím postavením na trhu., * Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem ve výši 70,- Kč/odpracovaný den (získáte tak až 1.540,- Kč v čistém)., * Práci v temperovaném skladě s moderní technikou.. Pracoviště: Dhl express (czech republic) s.r.o., rychvald, Šachetní, č.p. 1540, 735 32 Rychvald. Informace: Eva Sznapková, +420 725 237 975.

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Vendula Šafratová v akci.

Šest českých rekordů Venduly Šafratové

Dopravní značení na Ostravské ulici v Havířově bylo dáno do souladu se zákonem.
9

Značky na Ostravské ulici někdo opravil. Nepřiznal se

Poznáte osoby podezřelé z krádeže?

Havířovští policisté hledají trojici, která by mohla mít co do činění s krádeží kabelky v obchodním domě. 

Olympijský festival v Ostravě: Sportovat se dá i bez sněhu a ledu

/FOTOGALERIE, PROGRAM/ I když se v Ostravar Aréně i jejím okolí v posledních dnech skoro všechno točí kolem zimních sportů, přece jen vnitřek arény ukrývá pár míst, kam se návštěvníci chodí zabavit jinak.

OBRAZEM: Vítání občánků v Havířově

V neděli 18. února dopoledne se v obřadní síni zámku konalo v pořadí třetí letošní vítání občánků města Havířova.

Neuvěřitelně agresivní omyl v dálničním tunelu a karate v metru: videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku v pondělí 19. února 2018.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT