VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Karvinská kabelová televize čelí kritice naštvaných klientů

Karviná - Desítky lidí stojí u klientského centra KTK už od rána v dlouhé frontě. „Přišel jsem kabelovku odhlásit. Ubrali nám programy a tak špatný obraz jsem už dlouho neměl,“ čílí se jeden z čekajících mužů.

22.3.2009 7
SDÍLEJ:

Kabelová televize KarvináFoto: Nikola Klimšová

Další muž si zase postěžoval na výpadky televizních programů. „V úterý od 15 hodin nám vypadlo skoro dvacet programů. Chtěl jsem to telefonicky řešit, ale firma má stále zapnutý záznamník, a tak mi nezbylo, než se sem vydat osobně,“ vysvětlil.

Podle vyjádření společnosti KTK by však lidé s kvalitou obrazu neměli mít žádné potíže, naopak. „V úterý 17. března byla v rámci dokončení modernizace kabelové sítě v Karviné vypnuta zastaralá hlavní stanice kabelové televize a signál je nadále distribuován z moderní hlavní stanice v Ostravě v Najmanské ulici. V praxi to znamená, že obrázek televizních programů by měl být naopak kvalitnější, a že nadále nebudou prováděny již žádné rozsáhlé práce včetně výkopů,“ tvrdí mluvčí KTK František Malina.

Za některé problémy týkající se například programové nabídky může podle Maliny zapomnětlivost samotných zákazníků.
„O přepojení, které souvisí se změnou programové nabídky, byli všichni zákazníci informováni v průběhu února dopisy,“ uvedl Malina. V nich jsou prý uvedeny i nové frekvenční plány pro přeladění televizorů. Podle Maliny se tedy mohlo stát, že někteří zákazníci si jednoduše zapomněli programy přeladit. „Nyní jim hrají pouze programy, jejichž frekvence se shodovaly jak v původním, tak v novém kmitočtovém plánu. Proto musejí restartovat set top box, čili odpojit ho a znovu zapojit do elektrické zásuvky,“ vysvětlil Malina.

Sedm z redakcí oslovených klientů prý však žádný dopis nedostalo. „Žádný dopis se změnou frekvencí mi nepřišel. Od pondělka mi nejde televize. Přes automat jsem se ničeho nedobral a tak jsem zkoušel volat přímo technika, ale nikdo to nebral. A poté mě automat přepnul zpět na hlavní nabídku. Po třetím pokusu a 20 provolaných minutách jsem to vzdal. Vlastně můžu přísahat, že za celou dobu se mi telefonicky nikdy nic nepodařilo vyřídit, protože jsem se tam ani nedovolal,“ uvedl zákazník z Karviné–Ráje.

Podle něj firma zákazníky špatně informuje. „Přeladí si programy, jak je napadne a nikoho na změny neupozorní. Celé dva roky, co mám kabelovku, řeším neustále nějaký problém. Ale bohužel, chybí jí tady konkurence,“ dodal muž.

Že dovolat se na telefonní linku 596 340 000 je docela problém, potvrdili i další lidé, kteří si stěžovali i na krátkou provozní dobu zákaznického centra. „Nemohu strávit ve frontě půl dne, dnes mají otevřeno jen šest hodin, to je málo. V úterý jsem čekání vzdal, byl jsem asi čtyřicátý na řadě,“ tvrdí jeden z mužů, jenž včera čekal před klientským centrem.

Podle mluvčího společnosti by i tyto problémy měly odpadnout, klientské centrum bylo totiž posíleno o další pracovníky. „Provozní doba Klientského centra KTK je dlouhodobě neměnná. Po provozní době zapínáme záznamník, a na nahlášení zprávy v něm reagujeme do 24 hodin. Vzkazy zanechané například v pondělí od 17. hodiny do úterý 8. hodiny jsou zpracovány již během úterka,“ tvrdí mluvčí KTK.

Nespokojeným klientům KTK by prý měly pomoci novinky společnosti. „Při telefonování na klientské centrum jsme umístili informaci o přeladění analogu i DTV, další detailní informace jsme umístili na web. Posílili jsme tým o čtyři pracovníky, kteří berou hovory z Karviné. Navíc fyzicky budou v KTK pomáhat naši zaměstnanci z Ostravy,“ řekl k aktuálním opatřením Malina.

Společnost Kabelová televize Karviná týdně řeší až 600 telefonických hovorů, 200 až 300 osobních návštěv a až 100 e–mailových a písemných požadavků. „Zákazníci si na klientském centru stěžují jen minimálně, spíše se jedná o dotazy, hlášení problémů, které jsou někdy oprávněné a někdy vyplývají z nedostatečné informovanosti,“ upřesnil Malina.

Autor: Nikola Klimšová

22.3.2009 VSTUP DO DISKUSE 7
SDÍLEJ:
Házenkáři MHK (v modrém) vyřadili Zlín a těší se na los osmifinále.
17

Házenkáři MHK vyřadili Zlín

83

Komentář šéfredaktora Deníku: Kdo zastaví ANO?

Bohumínská nemocnice sází na jednodenní chirurgii

Šéfové Bohumínské městské nemocnice (BMN) chtějí více využít kapacitu zdejších operačních sálů, následných i akutních lůžek. Také proto se chtějí zaměřit na moderní způsoby léčby, například na jednodenní chirurgii. Ta se specializuje na plánované operace prováděné laparoskopicky či klasicky.

DOTYK.CZ

Internet se baví: Babiš líbá a Benda je stejnou jistotou jako smrt a daně

/ GALERIE, VIDEO / Tvůrci internetových memů nespí a povolební situaci v Česku pochopitelně nenechali bez povšimnutí. Pozornost si získaly zejména čtyři momenty: vděk Andreje Babiše vyjádřený tvůrci jeho kampaně Marku Prchalovi, prohra Matěje Stropnického v čele Zelených, poměrně vysoký zisk SPD Tomia Okamury - a "nesmrtelný" poslanec Marek Benda.

Příchod Bláhy? Trefa do černého

Havířov – Českobudějovický gólman Ondřej Bláha se v hokejovém Havířově objevil 9. října. Od té doby splácí důvěru trenérů plnými hrstmi.

Zachráněný strom má na zámku diplom v rámečku

Protože přežil svou jistou smrt, dostal diplom jako Strom hrdina, který teď visí u vstupu do havířovského zámku.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT