Motorshow se konala v prostoru startu a cíle motocyklových závodů. Jakoby na objednávku organizátorů se dopoledne umoudřilo počasí, což se projevilo v poměrně vysoké návštěvnosti.

Hlavním programem celodenní akce byl Fichtl Cup. Pořadatelé jej pojali jako první ročník s přáním, aby se každoročně opakoval. Dopoledne se jely tréninkové jízdy a odpoledne proběhly dvě rozjížďky, z nichž do finále postoupilo celkem třicet sedm jezdců. Všichni absolvovali okruh dlouhý kolem jednoho kilometru. Doba závodu se stanovila na dvacet minut plus dvě kola. Jezdilo se na motocyklech do kubatury 50 ccm vyrobených v bývalém Československu před rokem 1990. Jezdci na strojích museli na trati zvládat dlouhou rovinku, kde ze strojů doslova ždímali vše, co písty snesly. Po sprintu museli rozdýchat stoupání a kus právě terénní vložky, vystřižené z klasického motokrosu.

Po velkém boji se stal vítězem Fichtl Cupu Jindřich Ulčák na stroji značky Stadion S11 s rokem výroby 1960 z AMK Frýdek-Místek. Za první místo obdržel motorku minibike. Nejstarším startujícím byl jednasedmdesátiletý Josef Hankus z Karviné. Mezi stroje, které si už hodně pamatují patřila Jawa 555 z roku 1959.

Přestože všichni soutěžící pojali závod téměř recesně a velmi sportovně, přípravu vzali naprosto profesionálně. To se potvrdilo v malém počtu odstoupivších strojů. Naopak bojovnost jezdců dokazovala celá řada neuvěřitelných kousků, především smyků a často i pádů.

Pořadí na prvních třech místech: 1. Jindřich Ulčák (AMK Frýdek-Místek), 2. Filip Kulhánek (AMK Frýdek-Místek), 3. Adam Šromota (Radslavice).

Vedle hlavní soutěže se mohli diváci pobavit při zajímavých exhibicích jezdců s rychlými rádiem řízenými modely aut, pilotů motokár a skupiny kaskadérů na motocyklech. Ti předvedli sérii krkolomných kousků.