Potrubí prasklo v místě, kde k podobným poruchám dochází poměrně často. Tentokrát však voda zaplavila vozovku a chodník pod železničním mostem. Lidé o havárii informovali vodárenskou společnost a strážníky. Ti v podjezdu uzavřeli jeden ze dvou jízdních pruhů a chodce převáděli na druhou stranu v doprovodu, aby je nesrazilo auto při procházení mezi pilíři.

Vody naštěstí nebylo tolik, aby ji nestačila odvádět kanalizace. Pamětníci si vybavují situace z dřívějška, kdy docházelo k úplnému zaplavování podjezdu. Některá auta i autobusy tehdy zůstávaly ve vysoké vodě uvězněny.

Jak se ukázalo, potrubí nepatří vodárenské společnosti, ale přímo Českým dráham. Železničáři z havířovské stanice našli správný ventil a potrubí uzavřeli. Zajistili také jeho opravu. K havárii došlo pravděpodobně vlivem kolísavých teplot, které potrubí nevydrželo.