"Šlo o technickou poruchu jak výstražného zařízení, tak závor. Byli jsme informováni, že signalizační zařízení nefunguje jen v případě přejezdů nákladních vlaků, jezdí sníženou rychlostí," informovala policejní mluvčí Zlatuše Viačková.

Podle zjištění Deníku se jednalo o poruchu na koleji ve správě společnosti AWT, dříve OKD Doprava. Po této koleji je vedena pouze nákladní doprava. Proto při provozu osobních i nákladních vlaků po ostatních kolejích v mnohakolejném přejezdu signalizace i závory fungovaly správně.

Po dobu opravy signalizace museli strojvedoucí projíždějících nákladních vlaků zpomalit na rychlost kroku a při projíždění výstražně houkat.

Železniční přejezd je v současné době využíván mnohem více, protože je na objízdné trase vyznačené kvůli uzavřené Ostravské ulici, kde se staví nový most.

Stejný přejezd není porouchaný poprvé. Deník o tom informoval i v článku: V Karviné se porouchaly semafory u přejezdu