„Pro žáky prvního stupně jsme z programové nabídky vybrali: Hrátky s mikroskopem. V programu se žáci seznámili se zařízením umožňující detailní pohled na objekty, které nás obklopují. Vyzkoušeli si, že mikroskop je zajímavou a využitelnou pomůckou. Vše bylo větší, zvýraznily se detaily, našemu zraku se vykreslily skryté tvary. Podívali se na běžné věci kolem sebe - na lidskou pokožku, trvalé preparáty, ale i objekty z oblasti techniky,“ popsala zástupkyně ředitelky školy Marie Cigánová.

Ilustrační foto.
Školák z Havířova posílal škole emaily o výbuchu bomby. Došlo i k evakuaci

Pro druhý stupeň učitelé vybrali blok Termokamery ve výuce. Dozvěděli se, jakou tepelnou stopu zanechává člověk, vyzkoušeli si práci s termokamerou. Zažili si tak na vlastní kůži využití moderních přístrojů, které umožňují rozšíření našich smyslů.

Součástí programu jsou pracovní listy, které žáky provázejí v průběhu programu. „Po lekcích určených žákům proběhlo také metodické setkání věnované pedagogům, aby si každý mohly vyzkoušet nové pomůcky a nové metody,“ doplnila zástupkyně ředitelky.