Jejich pisatelé nezávisle na sobě kritizují služby tohoto zařízení, hygienu v šatnách a hlavně toaletách. „Hygiena je tam nedostačující a úklid prostor sloužících ke cvičení se neprovádí denně, neboť stejné smetí můžete najít třeba v posilovně, ale i v hale celý týden,“ tvrdí jeden z nespokojených zákazníků, který si však přeje zůstat v anonymitě. Redakce však má jeho iniciály k dispozici. Ředitel společnosti StaRS Karviná, která posilovnu provozuje, Petr Dyszkiewicz, připouští, že udržet v halách pořádek ve stoprocentní kvalitě je občas problém.

„Náš sportovní areál navštíví přibližně 400 - 500 lidí denně a udržet vše v dokonalé čistotě a kvalitě je velmi složité. Máme tři zaměstnance na plný úvazek, kteří se denně na úklidu podílejí. Samotní návštěvníci ale nejsou právě pořádkumilovní,“ tvrdí Dyszkiewicz. Dalšího stěžovatele trápí nefunkčnost některých strojů, které jsou v posilovně k dispozici. „Když se objeví jakákoliv závada na strojích, jako jsou stepry, rotopedy a další, tak si toho personál vůbec nevšimne, protože tam prakticky vůbec není. Někdy mi připadá, že personál čeká, až se poškozené lanko nebo karabinka úplně utrhne a pak jí teprve vymění. Ale to už hrozí úraz, když se to někomu stane při cvičení. O dotahování šroubů a pravidelném promazávání strojů vůbec nemluvě!“ nešetří kritikou pravidelný návštěvník posilovny Petr K.

Dodává, že se navíc po fitcentru volně pohybují děti bez dozoru, když jejich rodiče hrají tenis. Hrozí jim prý úraz, protože mnohé děti si na strojích „hrají“. Ředitel STaRSu oponuje tím, že si mnozí návštěvníci fitcentra za nefunkčnost strojů mohou sami. Svým chováním a hlavně přetěžováním strojů zapříčiňují jejich devastaci. „Pokud jde o opravy strojů, je fakt, že výměna obyčejných baterií do steprů je otázka minut. Jenže když zjistíte, že po dvou dnech už tam zase nejsou, tak je tam dávat prostě nebudeme. Ten stroj je funkční i bez toho a já nebudu zloděje zásobovat co dva dny novými bateriemi,“ uvedl ředitel.

Promazávat veškeré stroje prý nedoporučuje jejich dodavatel - firma Grünsport. „Přímo nám to zakazují a tuto údržbu provádí firma sama jedenkrát za rok. Závady odstraňuje v horizontu tří týdnů,“ tvrdí ředitel. K volnému pohybu dětí pouze dodal, že fitness centrum je samoobslužné, tudíž žádný personál či trenér zde trvale přítomen není a veškerá zodpovědnost padá na samotné rodiče, tak jak to má STaRS v provozním řádu.