Návštěvníci zde naleznou nabídku značkové módy, obuvi, módních doplňků, vybavení pro sport a volný čas, knihy a také obchody s elektronikou a domácími spotřebiči. Součástí obchodní zóny bude také zahradní centrum a fitness centrum.

Řidiči budou moci zaparkovat ve venkovním areálu na jednom z 324 nových parkovacích míst. Téměř polovinu prodejních ploch zabírají obchody Elektroworld a Gigasport. Vedení Elektroworldu slibuje zákazníkům širší výběr nabízeného zboží. Gigasport, který již jednu pobočku v Ostravě provozuje, zase bude servírovat až do konce týdne mnoho cenově zvýhodněných nabídek.

Stavba obchodní zóny byla zahájena v lednu letošního roku. Celkové náklady na tento projekt dosáhly 150 milionů korun. Ještě do konce roku se mohou pravidelní i občasní návštěvníci centra těšit na další rozšíření areálu. „Současně probíhá také přístavba další části OC Futurum, kde na ploše tří tisíc metrů čtverečních najdou návštěvníci nové galerie jednadvaceti obchodů, dvě provozovny služeb a kavárnu,“ sdělil Rostislav Novák, technický ředitel TK Development.

Otevření nákupní galerie, která si vyžádá investici dalších sto milionů korun, je připraveno na konec listopadu. Před Vánocemi tak budou mít zákazníci, kteří zavítají do OC Futurum, k dispozici celkem dvaačtyřicet tisíc metrů čtverečních nákupní plochy a budou moci využít celkem 2124 parkovacích míst, z toho plných tisíc v podzemí.