Dodavatel do komplexu Impuls v Havířově, společnost Veolia, dodávky přerušila, protože majitel objektu už několik měsíců neplatí za dodávky tepla a teplé vody.

Deníku to potvrdila mediální zástupkyně společnosti Veolia Energie Jana Dronská. „Přes opakované výzvy a urgence dluhy narostly, a proto jsme přistoupili k zastavení dodávek teplé vody,“ řekla.

Nájemníci hotelu Impuls v Havířově Deníku řekli, že jsou ze situace rozčílení. „Vedoucí nám tvrdí, že voda neteče proto, že se někde kope, opravuje teplovod. A tvrdí, že zase poteče,“ líčí jedna z oslovených žen, která s partnerem na Impulsu bydlí asi měsíc.

Kromě běžných nájemníků se musí bez teplé vody obejít také senioři, lidé se zdravotním postižením a také ukrajinské matky s dětmi, kterých prý v hotelu bydlí asi 150.

Provizorní řešení

„Jak to řešíme? Ohřejeme vodu v rychlovarné konvici, nalejeme do lavóru, zředíme na teplou a umyjeme se,“ líčí jedna z ukrajinských matek.

Naštvaní jsou všichni nájemníci. „Za jeden pokoj tady platíme deset a půl tisíce. Teplá voda patří ke standardu, tak proč ho nemáme? Platíme řádně, ale majitel zřejmě ne. Tohle je špatně,“ dodává další nájemník.

Rozezlená je i recepční, kterou reportéři Deníku a TV Polar na místě v Havířově oslovili. „Samozřejmě nám to vadí, ale nic s tím nezmůžeme. Zda majitel platí, nebo neplatí zálohy, jak říkáte, nevíme. Líto je mi zejména dětí a seniorů, kteří se pořád ptají, kdy zase teplá voda poteče a jim nic pozitivního říct nemůžeme, protože nic nevíme,” řekla Deníku.

Správce objektu Radim Paláček Deníku textovou zprávou sdělil, že dodávka teplé vody je přerušena z technických důvodů a obnovena bude nejpozději v pátek 30. června.