„Lidé se nás dnes ptají, jestli jsme se rozdělili na dvě provozovny a také vevnitř se pak diví, proč naše provozovna vypadá tak trochu divně,“ říká během stříhání jedna z kadeřnic, které zde pracují.

O co jde? O výlohy. Majitelem domu, kde provozovna sídlí, je společnost RPG Byty. Ta má na starost také opravy a další technické věci v objektu.

Na začátku 
byly dveře

„Pokazily se nám vstupní dveře
a šly čím dál tím hůře zamykat. To jsem reklamovala několik dlouhých měsíců. Před nedávnem to přišli opravit. Zároveň ale vyměnili celou jednu výlohu, která je se vstupními dveřmi spojená. Druhou ale nechali tu původní. Nechápu to, teď nám to hyzdí celý prostor,“ říká Hana Blagová.

Jak podotýká, pronajímateli svého kadeřnictví platí 23 let poctivě nájem a z její strany nikdy nebyly žádné problémy. Oprava dveří byla snad jediná větší akce, kterou požadovala.

„V ulici je přitom několik dalších komerčních prostor, které jsou ale prázdné, protože jejich nájemci ukončili provoz. Některé z nich mají provedeny i kompletní výměny výloh. Nechápu, proč to tedy nešlo najednou také u nás,“ diví se dále provozovatelka oficíny, která zatím neobdržela odpověď na výše psané.

Tiskovou odpověď ale obdržely naše noviny a redakce tak zjistila, že za několik měsíců bude dané karvinské kadeřnictví zase vypadat podle norem a nebude budit ani otázky zákazníků.

„Paní nájemkyně nás v minulosti upozornila na problém 
s dveřmi. Ty jsme opravili, nicméně později jsme se dohodli na jejich kompletní výměně včetně výměny celé jedné výlohy. Prioritně jsme vyřešili funkční stav dveří, výměna druhé výlohy je zařazena do investičního plánu pro rok 2017. S paní nájemkyní se samozřejmě dohodneme,“ řekla mluvčí firmy RPG Byty Kateřina Piechowicz.