Spousta Karviňáků ale v tamních komentářích říká novým návrhům rozhodné ne a přeje si, aby město zachovalo logo současné.
„Aktuální logo je dle grafiků složitě uchopitelné pro použití na různých propagačních předmětech a materiálech. Navíc chceme graficky propojit všechny naše příspěvkové organizace a firmy jedním společným prvkem. Například Ostrava má tři vykřičníky, Liberec stříšku, Frýdek-Místek vlnky, Plzeň šipku atd,“ vysvětluje záměr karvinské radnice její mluvčí Lukáš Hudeček.
„Podle komentářů na facebooku máme prozatím jasný obraz, že Karviňáci o nové logo nestojí a stávající logo se jim líbí. Ještě si samozřejmě počkáme, co řeknou výsledky ankety,“ řekl dále den před ukončením hlasování mluvčí karvinského magistrátu s tím, že ku pondělnímu poledni v anketě na výběr nového loga hlasovalo 922 lidí.
Nové návrhy jsou výsledkem spolupráce Karviné s místním Business Gatem a Obchodně podnikatelskou fakultou a tvořili je místní studenti.
„V zadání stálo, že mají vycházet z historie města nebo heraldického znaku, ale logo má být jednoduché a moderní. Studenti tento projekt měli v rámci Business gate a externě spolupracovali profesionálním grafikem z Ostravy,“ dodal mluvčí karvinského magistrátu s tím, že tento studentský projekt byl pro město zcela zdarma.
„Pokud bude vybráno nové logo, tak se dá očekávat náklad za vytvoření logo manuálu,“ doplnil.