Ne poprvé kritizovaná neschopnost uspokojit zájem návštěvníků firma prokázala o uplynulém horkém víkendu, kdy neotevřela všechny stánky a v restauraci už dopoledne měla omezený výběr jídel.

Lidem by ani tolik nevadili fronty a dlouhé čekání, než omezená nabídka jídel. Snímek je ze soboty 4. 7. 2015.

Lidem by ani tolik nevadily fronty a dlouhé čekání, jako brzy omezená nabídka jídel. Snímek je ze soboty 4. 7. 2015. Foto: Deník/Libor Běčák

Dlouhé fronty se vytvářely nejen před hlavní restaurací na terase, ale také u stánku poblíž dětských bazénů. "To čekání bych ještě přežila, ale když už se člověk dostane na řadu, tak mu řeknou, že to, co chce z nabídky, už není. A to ještě nebylo ani poledne. To by se stávat nemělo. Asi by se s tím něco mělo dělat, jinak lidé utečou na přehrady, kde se služby právě díky soukromníkům zlepšují," stěžovala si v sobotu jedna návštěvnice. 

„Návrat soukromých podnikatelů, kteří mají zájem poskytovat služby návštěvníkům koupaliště je jedním z možných řešení situace. Městu by od nich plynul nájem za pronajaté prostory," řekl náměstek primátora Ivan Bureš už v červnu, kdy si lidé na služby občerstvení stěžovali poprvé.