Provoz od rána do večera v okénku Drive Thru, ve špičce i přes deset vozidel a s dvacetiminutovými kolonami. K tomu vytížené výdejní okénko pro „pěší“ zákazníky. Tak to dva dny po otevření vypadá v novém karvinské prodejně rychlého občerstvení KFC.

Lidé si vznik „Proklatě dobrého kuřete“ mezi zimním stadionem a obchodním domem Prior sami odhlasovali a podle toho vypadá i prvotní zájem. Kolem červeno-hnědého objektu s tváří vousatého pána v logu je čilý ruch jako na vytíženém parkovišti.

Auta přijíždějí a odjíždějí, v době obědové špičky pak také hodně postávají v kolonách. Aby ne, vždyť nově přijíždějící řidiči před sebou mají nejméně deset vozidel. A v průběhu více než půlhodiny v začínající obědové špičce jich je stále víc.

Už nemusí z města

Nad čekáním přesto nikdo neohrnuje nos. Je to skvělé, jsem spokojený. Tohle je první KFC v Karviné, doteď jsem často jezdíval do Ostravy nebo Havířova. Rozhodně jsem příznivec KFC. Mnohem lepší než konkurence,“ říká Deníku Karviňák Martin Kula, podle něhož vše proběhlo ke spokojenosti jeho i partnerky.

Třetí den provozu nového karvinského KFC. Prázdno u okének nebývá, právě naopak.Zdroj: Deník/Petr Jiříček

Karvinské KFC sice otevřelo ve čtvrtek, hned další den ale muselo kvůli vládním zařízením omezit provoz pouze na průjezd drive a zřídilo také výdejní okénko pro pěší. Právě to mnohdy využívají také lidé, kteří své vozy odstavují na přilehlém parkovišti – jídla se zde dočkají rychleji, fronty – alespoň v určité časy, nejsou tak velké a čítají jen pár lidí. „Já bych si to v tom autě i vyčekal, mám vážně radost, že KFC máme už i v Karviné, ale asi to tu bude rychlejší,“ přikyvuje s úsměvem Petr Pálek.

Od rána do večera

Totožný scénář se u KFC opakuje už od jeho čtvrtečního otevření, zaměstnanci mají od rána do večera co dělat, aby v podstatě nekončící řady zájemců uspokojili. Vyjadřovat k potěšujícímu zájmu se však kvůli interním nařízením z pražské centrály KFC nemohou.

Karviná je aktuálně 109. místem, kde se tato restaurace rychlého občerstvení otevřela, v okrese Karviná je třetí po Havířově a dálniční provozovně v Bohumíně. Stavět se začala v létě a navzdory zdržení začátku stavby byla zprovozněna v téměř rekordním čase.