Pracuje se na plné obrátky! Zatímco do opravy železničního mostu před Olši v Koukolné se dělníci pustili před pár týdny, stavba nedalekého silničního nadjezdu nad tratí jde do finále.

Podle zástupců Správy železniční a dopravní cesty nevyhovovala světlost nadjezdu daným normám a nevyhovovala také volná výška pro návrh trakčního vedení.

Baník Karviná v sezóně 1967/1968. Zleva stojí trenér O. Spáčil, F. Brůna, B. Ciner, M. Čičmanec, J. Hadrava, J. Novák, L. Mrkva, S. Pavelka, funkcionář M. Muzikář, předseda J. Ulrich. V podřepu zleva Z. Konrád, L. Slezák, A. Klimčík, A. Raník
Karviná si připomíná 50 let od prvního titulu v házené

„Proto byla navržena rekonstrukce mostu, která zahrnuje demolici stávajícího silničního nadjezdu a výstavbu nového polorámového nadjezdu ze zabetonovaných nosníků,“ řekla mluvčí SŽDC Kateřina Šubová.

Byť to tam zatím nevypadá, už za měsíc má být hotovo. Od 25. dubna by se mělo jezdit kyvadlově po jedné polovině mostu, do týdne by měly být průjezdné obě poloviny mostu. Po více než půl roce by tak měla být konečně průjezdná silnice spojující Koukolnou a Závadu.

OKD. Ilustrační snímek.
OKD shání zaměstnance, zvyšuje náborový příspěvek