„Česká pošta nás informovala o tom, že provozní dobu upravuje na základě podnětů občanů," uvedla Miroslava Šmídová, vedoucí organizačního odboru bohumínské radnice.

V Záblatí a v Pudlově tak bude od 1. prosince provozní doba poboček od 8 do 10 hodin a odpoledne od 14 do 17 hodin. Ve Skřečoni je provozní doba nově od 8 do 11 a od 14 do 17 hodin.

Samotná Česká pošta pak podobné změny na Karvinsku projednává ještě také u pobočky v Doubravě.

„Další úpravy v obvodu Karviná se nyní neplánují," řekla mluvčí společnosti Česká pošta Marta Selicharová.

Deník také zajímalo, jaké reklamace a stížnosti tato společnost ze strany svých klientů řeší nejčastěji.

„Ty stížnosti a reklamace jsou v podstatě shodné v celé České republice. Jedná se například o dodání zásilky pozdě, jsou i takové, že v zásilce není obsah, který si lidé objednali," uvedla k tématu mluvčí společnosti.

„Ale chodí nám také mnoho pochval, například na ochotu doručovatelů či profesionální práci našich přepážkových pracovníků," dodala.

Česká pošta pak také čas od času řeší i méně obvyklé reklamace a přání, a to v celé České republice. Některé z nich? „Obrátil se na nás například klient s požadavkem, abychom okamžitě zamezili tomu, že holubi sedají na střechu budovy pošty," doplnila k tomuto tématu Marta Selicharová.