Důvodem bylo přeplněné parkoviště, které nevyužívají jen zákazníci obchodu. Svá auta tam parkují také lidé z okolních domů a návštěvníci nedaleké nemocnice. Hlavní problém ale přichází v létě, kdy se parkoviště plní vozy návštěvníků nedalekého koupaliště.

„Situace kolem parkování u prodejny se stává především v letních měsících, kdy zde parkují návštěvníci koupaliště, pro naše zákazníky velmi nepříjemnou. Vyzkoušeli jsme řešení v podobě dopravního značení na parkovišti, to se ale neosvědčilo," popsal situaci mluvčí společnosti Kaufland Michael Šperl. Za pravdu mu dávají i oslovení zákazníci.

„V létě, když je horko, chodím nakupovat zásadně až večer. Parkoviště je plné aut s polskou poznávací značkou a najít volné místo je téměř nemožné," popsal situaci jeden ze zákazníků.

Podle ředitele městských strážníků Petra Chroboczka to nebylo právě šťastné řešení, a proto inicioval schůzku s vedením prodejny. „Snažil jsem se tak předejít situaci, kterou by takové značení vyvolalo. Kdokoliv, kdo by neměl parkovací hodiny, by se dopustil přestupku," vysvětluje Chroboczek.

Z parkoviště tak zase dopravní značka zmizela. Společnost ale boj o volná místa pro jejich zákazníky nevzdala a zvažuje další opatření.

„Situaci budeme nadále velmi pečlivě monitorovat, obzvlášť v letních měsících. Apelujeme proto na návštěvníky koupaliště, aby neparkovali na parkovišti prodejny, které je určeno výhradně pro nakupující zákazníky," řekl Šperl.