Zčásti se přesune přímo v hlavní budově v Junácké ulici v Podlesí, současně se však bude stěhovat také veškerá agenda z objektu radnice v ulici Svornosti, konkrétně oddělení státní sociální podpory, oddělení hmotné nouze a oddělení příspěvku na péči a DOZP, do hlavní budovy v Junácké ulici.

Klienti by s tím měli počítat a potřebné záležitosti si vyřídit mimo dobu stěhování.

„Upozorňujeme všechny majitele průkazů mimořádných výhod a průkazů osob se zdravotním postižením, kteří si v letošním roce nevyřídili výměnu, aby takto učinili na původním pracovišti na ul. Svornosti nejpozději do 11. prosince 2015," informují úředníci.

Ještě do Vánoc

Kanceláře přesunované v rámci budovy v Junácké budou mimo provoz ve čtvrtek 10. a v pátek 11. prosince.

Opět v provozu budou od 14. prosince. Oddělení státní sociální podpory, oddělení hmotné nouze a oddělení příspěvku na péči a DOZP stěhované ze Svornosti bude mimo provoz ve středu 16. a ve čtvrtek 17. prosince. Otevřeno na Junácké bude 18. prosince.

„Pracák" zbytek budovy nechce

Budova havířovského úřadu práce v době rekonstrukce.

Havířovský úřad práce bude i po přestěhování agendy z magistrátu využívat je jeden trakt někdejšího hornického učiliště v Junácké. Ten si už opravil a zateplil.

„Objekt je v našem majetku. Protože jej však pro naše potřeby využijeme zčásti, chceme nepotřebnou část budovy převést na Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM). Provoz této části objektu by pro nás nebyl efektivní," řekla ředitelka krajské centrály Úřadu práce v Ostravě Yvona Jungová.

V převáděné části budovy jsou kanceláře a sídla firem, včetně odborů OKD. Ke stejnému účelu by měl být objekt využíván i po převodu. Otázka však je, kdo ho bude vlastnit. ÚZSVM jej bude chtít zřejmě prodat. „My zatím nevíme, kdy a zda vůbec objekt převezmeme. Nejdříve to bude příští rok, pokud to legislativa umožní. Teprve poté bude možné hovořit o podmínkách dalšího využití objektu," vysvětlil ředitel krajské pobočky ÚZSVM Karol Siwek.